Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Większość z nas ma już wykupione swoje wymarzone wakacje i nie może się doczekać upragnionej daty w kalendarzu. Na co w tym roku stawiali Polacy? Ujawniamy czym kierowali się w tym roku urlopowicze podczas wyboru swojego wymarzonego hotelu!
Wyżywienie All Inclusive
W tym roku opcja All Inclusive nad morzem królowała wśród polskich turystów. Coraz bardziej doceniamy wygodę, jaką daje All Inclusive, aby nie musieć martwić się o wyżywienie oraz napoje podczas wakacji. Wpływ na taki trend niewątpliwie miał skok cen, który da się również zauważyć na polskich deptakach. Słynne 5 zł za gałkę loda czy 20zł za gofra z dodatkami zachęciły polskich turystów do skorzystania z opcji, która finalnie o wiele bardziej się opłaca.
Basen w hotelach
My, Polacy, lubimy być przygotowani na każdą ewentualność. Jadąc więc nad polskie morze wolimy się zabezpieczyć i wybrać hotel, który posiada swój basen. Wiadomo, z Bałtykiem bywa różnie – często sinice uniemożliwiają kąpiele w morzu, a także temperatura wody jest zbyt niska, by cieszyć się szaleństwami wśród fal. Aby wiec stroje kąpielowe nie kurzyły się w walizce, a dzieci nie marudziły z powodu braku możliwości kąpania się, najlepszym rozwiązaniem jest zarezerwowanie hotelu, który posiada basen. Basen wewnętrzny jest świetnym pomysłem, gdyż możemy z niego korzystać niezależnie od warunków atmosferycznych, jednak basen zewnętrzny z kolei pozwala nam poczuć wakacyjny klimat. Najlepiej wybrać więc hotel z Aquaparkiem, który posiada jedno i drugie!
Animacje w ofercie
Jadąc na wakacje z dziećmi nie chcemy już martwić się o atrakcje dla nich. Teraz animacje dla dzieci to podstawa w ofercie, jeśli chcemy gościć u siebie całe rodziny. Zajęte dziecko to wypoczęty rodzic – wiadomo natomiast, że nie ma nic gorszego, niż nieustanne „mamo, nudzi mi się!” podczas wakacji. Polacy coraz bardziej doceniają oferty z animacjami dla swoich pociech podczas wyboru hotelu nad morzem – im bogatsza, tym chętniej wybierają dany hotel!
Nowe trendy wakacyjne przenoszą nas coraz bardziej w zagraniczne klimaty. Gusta Polaków stają się coraz bardziej wymagające, co zmusza hotelarzy do zmierzenia się z nowymi wyzwaniami. Coraz więcej wymagamy, i słusznie – w końcu na wymarzony wypoczynek większość z nas może sobie pozwolić tylko raz w roku!